OBS: Nedan bokningsformuläret följer lite tips och råd för dig som har, eller ska boka en BröllopsDJ -->>

Kontaktuppgifter
Namn:* Personnummer:
Postadress: Postnummer:
Telefon: * Mobiltelefon: 
E-post:
* Obligatorisk uppgift
Datum & Festlokalen
Datum för bröllopet:
Festlokal:
Kontaktperson festlokalen:
Telefonnummer till festlokalen:

Tider & DJ:
DJ skall vara klar att spela kl:
DJ slutar spela kl:

Val av Festpaket:

Val av Middagspaket:


Val av Nöjespaket:


Önskas en festfotograf?


Övrigt:

Riggning/Rivning av utrustning
· När sker riggning av utrustning, Kan vi rigga innan middagen eller skall detta ske efter middagen?
· Sker dansen i samma rum som ni äter middag?
· Förflyttar sig sällskapet och äter tårta i ett annat rum samtidigt som det förbereds för dans?
· Hur lång tid beräknar ni att middagen tar? Är det många tal?
· När skall rivning av utrustningen ske?

El
· Normalt behöver vi ett elurtag med 10A-16A i. Kontrollera gärna detta med lokalen

DJ: n behöver
· DJ: n behöver låna ett ca 1-2 m långt bord. Gärna med en med en duk på.
· Hur vill ni ha DJ:n placerad i lokalen?


Musikval
· Åldersfördelning och könsfördelning?
· Huvudinriktning på musiken?
· Vad tycker ni om för musik (Favorittyp av musik, Favoritårtal)?
· Vad tycer gästerna om för musik?
· Favoritlåtar och Artister
· Berätta för toastmaster, kompisar och andra om oss, så de kan komma i kontakt med oss angående önskemål och idéer på musik
· Musik som spelats in på möhippa/svensexa. Skall den spelas upp under kvällen? Har ni den på CD?

Extra
· Önskar ni spela upp LP, kassett eller MiniDisc under middagen?
· Behövs mikrofon för påannonsering av uppträdande eller motsvarande?
· Bakgrundsmusik till välkomstdrinken, musik till middagen eller mingelmusik då tårtan intas?

 
www.brollopsdj.se // info@brollopsdj.se // © 2005 design by kurdi & jonny